Mały Wielki Sponsor

Żabka, 2016

W 2016 roku do grona oficjalnych sponsorów Polskiej Reprezentacji Olimpijskiej w Rio dołączyła Żabka, która z tej okazji chciała pokazać swoim klientom inne oblicze. Oblicze pełne emocji wywołanych przez sportową rywalizację.

Jak odmienić wizerunek sieci sklepów typu convenience store podkreślając jej związek z polskim sportem i robiąc to z rozmachem ale bez zbędnego patosu?

Przygotowaliśmy spot telewizyjny, który był pierwszą tak dużą produkcją Żabki. Główną rolę zagrali kibice dopingujący polskich sportowców. Wszystko w rytmie kultowego utworu Queen i z nadzieją, że Biało-Czerwoni dostarczą nam wiele emocji na tej Olimpiadzie.

Poza kreacją spotów telewizyjnych przygotowaliśmy też spójną i kompleksową kampanię digitalową. Na dedykowanej stronie użytkownicy mogli wpierać reprezentację poprzez tworzenie oraz dzielenie się swoimi własnymi transparentami kibica, wyświetlanymi w formie wideo.

Stworzyliśmy również dodatkowe kreacje, m.in. kontekstowe prerolle youtube oraz pełnoekranowe, interaktywne reklamy typu rich media.