Wolno wolno

Leżajsk, 2016

Regionalne piwa pochodzące z niewielkich browarów stają się coraz popularniejsze, szczególnie wśród młodych, miejskich konsumentów, którzy coraz częściej szukają alternatywy dla dynamicznego, wielkomiejskiego zgiełku. Leżajsk to podkarpacka marka, która świetnie wpisuje się w ten trend, jednak przez lata nie była wspierana i potrzebowała nowoczesnej komunikacji.

Jak przekonać młodych miłośników piwa do marki, która nie jest im znana?

Świat marki został osadzony nie tylko na Podkarpaciu, ale przede wszystkim w beztroskiej, przyjaznej, związanej z naturą przestrzeni. Tutaj nie ma powodu do pośpiechu. Odetchnij, pobujaj w obłokach, bądź wolny. I rozkoszuj się smakiem znakomitego piwa.

Dodatkowym atrybutem, który podkreśla wydźwięk tej kampanii jest zielony kolor butelki, kojarzący się z naturą oraz urokliwym, sielankowym lifestylem.