Lekcja Energi(i)

Energa, 2015

Rynek energetyczny w Polsce został uwolniony, co oznacza, że klienci otrzymali możliwość porównania ofert oraz zmiany dostawcy prądu. Pojawiły się też nowe podmioty sprzedające energię, co dodatkowo zwiększyło konkurencję. Klienci mogą być pozyskiwani jedynie poprzez odebranie ich konkurencji. Wyzwaniem jest również utrzymanie dotychczasowych.

Energa to marka, która posiada dużą konkurencję, o bardzo wysokiej rozpoznawalności. Jak w krótkim czasie zbudować jej wizerunek oraz wzmocnić świadomość wiarygodnego sprzedawcy prądu?

Stworzyliśmy lekki oraz sympatyczny format pod nazwą Lekcja Energi(i), z marką zachęcającą do kontaktu z korzyścią.

Bohaterami reklamy są błyskotliwe dzieciaki w szkolnej klasie, które podczas lekcji fizyki zaskakują nauczyciela nieoczekiwanymi, sprytnymi wypowiedziami dotyczącymi prądu i energii.

Wypowiedzi w zabawny sposób nawiązują do praw fizyki, stanowiąc jednocześnie ofertę Energi. Efektem kampanii był 3-krotny wzrost świadomości spontanicznej marki na własnym obszarze oraz 2-krotny w całej Polsce.